خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

  • ۰
  • ۰

چرا بازیافت کننده های ضایعات اهن  باید از استیل های خود آگاه شوند؟

 

موسسه بازیافت فولاد (SRI) گزارش داد که فولاد بیشترین ماده بازیافت شده در آمریکای شمالی است. تنها در سال گذشته ، بیش از 63 میلیون تن فولاد بازیافت شده است. SRI آخرین آمار موجود در وب سایت خود را گزارش می دهد و می بینید که تقریب ها در ثانیه دوم رشد می کنند.

ضایعات فولادی یک ماده اولیه ضروری در ساختن فولاد جدید است. در حقیقت ، طبق گفته SRI ، در هر یک از 50 سال گذشته ، بیش از 50 درصد از فولادهای تولید شده در این کشور از طریق فرآیند ساخت فولاد بازیافت می شوند. شبکه مستقر با بیش از 2000 پردازنده آهن قراضه و بیش از 70 بازار انتهایی به برآورده شدن تقاضای صنعت فولاد برای قراضه فولاد کمک می کند.

این ارقام ثابت می کنند که فولاد برای حیاط های بازیافت ضایعات آهن چقدر مهم است. با این وجود یک مشکل وجود دارد: ضایعات فولادی معمولاً با مواد دیگر مخلوط می شود. بنابراین چه مقدار از این قراضه از فولاد نیست و چه چیز دیگری است؟ این می تواند انواع فلزات باشد.

    قوطی های غذایی - که گاهی به آن قوطی های قلع ، قوطی های فلزی یا قوطی های آلومینیومی گفته می شود - معمولاً از جنس استیل با روکش قلع ساخته می شوند یا ممکن است حاوی مقداری کروم یا نیکل باشند.
    لوازم خانگی منبع اصلی تولید قراضه و گزارش SRI است که یک دستگاه معمولی با استفاده از حدود 65 درصد فولاد و همچنین آلومینیوم ، روی و مس تولید می شود.
    یک اتومبیل مسافری معمولی از حدود 60 درصد فولاد و آهن و سایر فلزات تشکیل شده است. خودروها حتی می توانند حاوی فلزات گرانبهایی مانند پلاتین ، پالادیوم و رودیوم باشند که در مبدل های کاتالیزوری اتومبیل خود موجود هستند

بسیاری از فولادها دارای روکش هایی هستند که روی آنها اعمال می شود. روکش روی توسط گالوانیزه شدن گرم (HDG) استفاده می شود ، فرآیندی که توسط آن فولاد از طریق حمام روی مایع مذاب یا آلیاژ روی منتقل می شود و در نتیجه یک لایه محافظ ایجاد می شود. مواد دیگر پوشش شامل کادمیوم ، آلومینیوم ، کروم ، نیکل ، نیکل کروم ، اکسید آهن و نقره است. انتخاب روکش بستگی به نوع فولاد و نوع خوردگی شما برای جلوگیری از آن دارد. (اطلاعات بیشتری در مورد پوشش های فلزی مشاهده کنید.)

فولاد "ضد زنگ" در واقع یک اصطلاح عمومی است که به انواع مختلف فولاد اشاره دارد. فولاد ضد زنگ نیز مانند سایر انواع فولاد در فرآیندی دو مرحله ای از آهن و کربن ساخته می شود. آنچه باعث ایجاد تفاوت در فولاد ضد زنگ می شود ، افزودن کروم (Cr) و سایر عناصر آلیاژی مانند نیکل (نیکل) برای ایجاد یک محصول مقاوم در برابر خوردگی است. (می توانید در این مقاله قبلی در مورد فولاد ضد زنگ بیشتر بدانید.)

با توجه به اینکه بازیافت فولاد چنین تجارت مهمی است ، حیاط ضایعات باید اطمینان حاصل شود که موجودی آنها دقیقاً مشخص و مرتب شده است. تولیدکنندگانی که قراضه خود را خریداری می کنند ، اصرار دارند که این فلز با دقت مشخص شود زیرا کیفیت و هزینه های مربوط به ساخت کالاهای تولیدی آنها بستگی به آن دارد.

    فولاد ضد زنگ 17-4 در صنایع غذایی و هوافضا استفاده می شود ،
    300 سری از فولاد ضد زنگ به آهنربا نمی چسبند ،
    304 فولاد ضد زنگ معمولاً در تجهیزات آشپزخانه یافت می شود ،
    310 از فولاد ضد زنگ اغلب در تجهیزات درجه حرارت بالا استفاده می شود
    از فولاد ضد زنگ 316 در صنایع غذایی و قایق استفاده می شود
    321 فولاد ضد زنگ در هواپیما ها و سیستم های اگزوز استفاده می شود
    فولاد ضد زنگ 400 سری حاوی نیکل نیست ، مغناطیسی است و برای درجه حرارت های بالا استفاده می شود

شناسایی دقیق نوع فولاد به ویژه برای پولی که یک حیاط قراضه برای فلزات ورودی پرداخت می کند و برای موجودی آن هزینه دارد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قیمت انواع مختلف فلزات می تواند از مواد تا مواد و همچنین روز به روز بسیار متفاوت باشد. اگر این صفحه برنامه iscrap را بررسی کنید ، خواهید دید که ضایعات فلزی ، به ویژه فولاد ضد زنگ ، در دسته های مختلفی قرار می گیرند زیرا صنایع مختلف برای حضور در فلزات خاص نیاز دارند و یا از دست می روند.

حیاط قراضه از آنالایزر فلورسنت پرتوی ایکس قابل حمل برای شناسایی عناصر مختلف موجود در فلزات و سپس درجه بندی و مرتب سازی مناسب آنها استفاده می کند. آنالایزر XRF می تواند در تعیین ترکیب فلز ، کشف عناصر ردیابی / ردیابی و شناسایی مثبت آلیاژهای متعدد در نقاط انتقال مواد به شما کمک کند تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل شود. این یک فناوری غیر مخرب است ، بنابراین فلزات ابتدا لازم نیست که ذوب شوند. (اگر می خواهید بدانید که چگونه آنالایزرهای XRF قابل حمل کار می کنند ، این کتاب رایگان ، فناوری قابل حمل XRF را برای غیر دانشمندان بارگیری کنید.)

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • زهرا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی